Najnowsze osiągnięcia w leczeniu chorób neurodegeneracyjnych
Dla zdecydowanej większości przedsiębiorców dosadnym jest dzisiaj postulat maksymalnego wykorzystania Internetu do promowania korporacji. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wkraczający do korporacji mieli często kłopot z mniemaniem wieloletnich robotników firmy, by wyjść poza schematy i zainwestować w współczesną witrynę. Zamiast tego przez dużo lat prezesi a nawet doradcy do kwestii reklamy potencjał Internetu widzieli tylko w zalewaniu najpopularniejszych witryn internetowych w kraju i na świecie bannerami oraz bezpośrednimi linkami do swojej strony – przetestuj ANCHOR. Jednak osoby podejmujące decyzje o oczywiście takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej rzeczowej firmy popełniali oczywisty błąd, jaki do dziś przytrafia się wielu doradcom do spraw strategii wizerunkowych – nie chodzi o statystyki internetowe i to, ile osób naprawdę obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak tv lub prasa mass-medium jednokierunkowym, gdzie to co zostało stworzone przez marketingowców wreszcie zostaje po prostu dostarczone a zbadanie, jaka jest reakcja ludzi na konkretną reklamę potrzebuje przeprowadzenia po emisji spotów.
1. Recenzje
2. Zobacz teraz